معصوم

اردی + بهشتی

معصوم

اردی + بهشتی

معصوم

آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

ماذا فازا؟؟؟ فازتون چیه؟؟؟

جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۱۶ ب.ظ

امروز ی بحثی پیش اومد راجع به اینکه فاز هر کدوم از ما تو زندگی چیه ؟؟

یعنی چی میخوایم از زندگیمون ؟؟

دغدغمون چیه ؟؟

این موضوع فکرمو مشغول کرد...

(مثل آقای ای کیو سان شدم ی لحظه )


نتیجه گیری 1  سبک شاعرانه: من هیچ نخواسته ام از این جهان جز اندکی آرامش...

نتیجه گیری 2 سبک عامیانه : دل من فقط آرامش میخواد ... دل من  ی زندگی میخواد با چندتا آدم صاف و ساده و بی آلایش دور و برم ...

بی دروغ و بی دغل...که قدر خوبی هاتو بدونن ... که خوب باشن...

راستی ی مقدار پول هم میخوام  با ی ماشین کوشولو که گاه گاهی ی مسافرت ریز هم برم برای صیقل روحم... همین...

داریم از من کم توقع تر آیا؟؟؟؟





۹۵/۰۶/۱۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
ماه پیشونی

نظرات  (۴)

اینا رو که من گفتم.😐 ینی جز اینا چیز دیگه ای نمی خوای؟
من شوهر می خام در صدر خواسته هام😂😂
پاسخ:
تو خوب میدونی من چی میخوام خب...حالا همینا اوکی بشه برای ادامه شاید چیزای دیگه ام اضافه شد...
اخه حیف نیس صدر خواسته هاتو واسه شوهر بزاری ؟؟؟

من فقط یکم روراستی میخام تا دقیقا بفهمم فاز عادمای دور و اطرافم چیه؟؟
پاسخ:
رو راستی داره نسلش منقرض میشه خواهر...
افسانه میشه کم کم..

۱۲ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۴۵ آقای فِلینت
یه قول خانم فاف، خانم ها نهایت آرامششون ازدواج است.
پاسخ:
استثنا هم وجود داره ... خانم فاف هم شوخی میکنه من در جریانم...
نهایت آرامش لمس خدا تو تک تک لحظه های زندگیمونه...
۱۲ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۰۰ علیرضا امیدیان نسب
سلام بر شوما ها واقعا باید فکر کرد
به وبلاگه منم سری بزنین
اگه مایل بردین دنبال کنین
پاسخ:
سلام 
باعث افتخاره😊شما هم دنبال کنید اگر مایل بودید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی