معصوم

اردی + بهشتی

معصوم

اردی + بهشتی

معصوم

آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

من اومدم اینجا 😀خوش اومدم

جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۲۸ ق.ظ

سلام😊

امروز تصمیم گرفتم بیام اینجا... شروع کنم به نوشتن...حرف برای گفتن زیاده اما مجال برای نوشتن کم...

خیلی وقت بود دلم میخواست برای خودم ی همچین جایی رو داشته باشم البته چندبار هم پیجی زدم اما...😐نشد دیگه...

تا امشب... 

با دوست جان مشغول چت کردن بودیم که حرف از بلاگ و اینا شد... بهش گفتم خیلی دلم میخواد ی بلاگ داشته باشم اما وقت نمیشه و حسی نیست براش... خلاصه حسابی تشویقم کرد و منم زودی ساختمش و الانه در خدمت هستم... 



۹۵/۰۶/۱۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
ماه پیشونی

نظرات  (۱)

خوش اومدی ماه پیشونی😊😊
پاسخ:
موتشکرم خانم فاف 😊😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی